اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح

در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح شد

چشم دنیا به انتخابات ایران | تلاش برای افزایش مشارکت و انتخاب اصلح‌

یک نماینده مجلس با اشاره به اینکه چشم دنیا به انتخابات ریاست جمهوری ایران دوخته شده است، گفت: این روز‌ها باید دو گام بلند برداشته شود که یکی مشارکت حداکثری در انتخابات و دیگری انتخاب شخص اصلح است.
یک نماینده مجلس با اشاره به اینکه چشم دنیا به انتخابات ریاست جمهوری ایران دوخته شده است، گفت: این روز‌ها باید دو گام بلند برداشته شود که یکی مشارکت حداکثری در انتخابات و دیگری انتخاب شخص اصلح است.
کد خبر: ۱۴۶۱۷۷۳

به گزارش جام جم آنلاین، احد آزادی خواه با اشاره به اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور از شرایط خاصی برخوردار است، یادآور شد: حادثه ناگواری که برای رئیس جمهور شهید کشور و همراهان‌شان اتفاق افتاد کام مردم ایران را تلخ کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه شرایطی ایجاد کرد که انتخابات ریاست جمهوری یکسال زودتر برگزار شود، افزود: به این ترتیب می‌توان گفت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در شرایط ویژه‌ای برگزار می‌شود.

این نماینده مجلس با اشاره به ورود جامعه نخبگانی به انتخابات عنوان کرد: شاهد هستیم که نمایندگانی از جریان‌های متنوع و اصلی سیاسی کشور در بین کاندیدا‌ها حضور دارند.

آزادی خواه با بیان اینکه آرایش انتخابات به بهترین نحو مطلوب اتفاق افتاده است، توضیح داد: با وجود این کاندیدا‌ها امید برون رفت از بسیاری مشکلات اقتصادی وجود دارد، چراکه امکان و فرصت استفاده از ظرفیت داخلی و خارجی بسیار بالا خواهد بود.

‌وی با اشاره به اینکه چشم دنیا به انتخابات ریاست جمهوری ایران دوخته شده است، تاکید کرد: در این روز‌ها باید دو گام بلند برداشته شود که یکی مشارکت حداکثری در انتخابات و دیگری انتخاب شخص اصلح است.

‌نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم برخلاف گلایه‌مندی از برخی مشکلات در انتخابات شرکت خواهند کرد تا در ساختن آینده کشور سهم داشته باشند.

‌آزادی‌خواه عنوان کرد: درباره انتخاب اصلح نیز با توجه به ویژگی‌هایی که رهبر انقلاب به آن‌ها اشاره فرموده‌اند، می‌توان به راحتی یکی از کاندیدا‌ها را انتخاب کرد.

وی ادامه داد: کارآمدی، دست پاکی، کارنامه مناسب، تجربه خوب و توجه به آرمان‌های انقلاب برخی از ویژگی‌های رئیس جمهور موفق است. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره اینکه کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری چگونه می‌توانند در افزایش مشارکت تاثیر گذار باشند، نیز توضیح داد: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری می‌توانند بدون هیاهو، لجن پراکنی و حاشیه سازی برنامه‌های انتخاباتی خود را ادامه دهند.

آزادی خواه با اشاره به اینکه کاندیدا‌ها باید برنامه‌های خود را برای حل مشکلات کشور به درستی ارائه کنند، تاکید کرد: در این بین آن‌ها نباید برنامه‌هایی ارائه دهند که از واقعیت به دور هستند و امکان اجرای‌شان وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها